Hundarna har tråkigt!

Usch & fy vad min Liga har det tråkigt:( "Bara" vanliga trista promisar suck....Men så är det i bland.
Just nu händer det absolut ingenting trots att SOLEN skiner, fåglarna kvittrar & det är takdropp:)

Nä nu är det så jäkla ISIGT att man nästan måste ha skridskor på sig för att kunna ta sig fram suck igen...
Å till råga på allt elände så SKITER Breeze & Trizz högst upp eller i värsta jäkla djupaste snön!!! Självklart fixar dom av att gå på skaren men det gör INTE jag så upp på helt omöjliga små ISBERG måste jag grr....Eller så plumsar jag på lätt skare & rätt som attan sjunker jag ner en halvmeter:( Men PLOCKAR UPP SKITEN GÖR JAG!!!

Däremot så blir jag krontokig på alla som INTE PLOCKAR UPP EFTER SIN HUND! Just nu ligger det tamif.n hundskithögar precis överallt!?!?!?
Nästa gång jag ser den som jag misstänker är den skyldige till många av skithögarna kommer jag vråla som f.n HAR DU SKITPÅSAR ELLER VILL DU HA AV MIG???
Så från & med nu kommer jag ha så jäkla många skitpåsar med mig så att jag GLADELIGEN kan dela ut dom till dom som inte har egna, undrar om det hjälper? Kan kanske hjälpa om jag SER dom lämna en hög för då kan jag lova att jag VRÅLAR!!!
Då kanske det blir pinsamt för dom men det skiter jag fullständigt i! För jag är trött på att behöva parera mellan stora & små skithögar samtidigt som jag gör allt för att kunna plocka upp efter mina hundar.

Nä nu ska jag ut med ligan & SPANA efter misstänkta....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja jag håller med dig blir tokig på alla skithögar som ligger över allt!!!

2010-03-10 @ 19:06:09
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja fy bövelen! Vi får hålla koll:)

2010-03-10 @ 22:23:15
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Kristina F

Instämmer. Jag blir också galen/Kristina

2010-03-11 @ 12:07:23
Postat av: made grundsten

Själv blev jag utskälld av en uppenbarligt synskadad äldre man som sett min hund huka sig vid gångvägen utan att jag slitit fram någon bajspåse. avsaknaden av bajs (det var en gul fläck där mio hukat sig) och min förklaring att tikar "sitter ner" och kissar hindrade honom inte nämnvärt från att gapa en lång rad förolämpningar som inte lämpar sig att upprepa igen, tydligen var jag hemskt ouppfostrad som svara de tillbaka,när jag då visade rullen med bajspåsar jag hade i fickan och förklarade att jag alltid plockar upp efter mio i stan men att jag drar gränsen vid kiss blev han änu argare och började vifta med sin käpp med ispigg på lägst ut.

jag gick hem igen.

och ställer gärna upp på att jaga de riktiga syndarna så vi laglydiga hundägare slipper "ta skit" för puckona som är för fina i kanten att ta rätt efter sina små älsklingar.

2010-03-12 @ 20:50:53
Postat av: made grundsten

konstig, det står att min kommentar inte gått fram,men det gjorde den ju uppenbarligen. suck jag suger på datorer,,,,,

2010-03-12 @ 21:19:13
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha syrran, men jag tog bort den ena:) Men du SKREV ju i alla fall, KUL!!!

Jösses det låter ju nästan som om du bor här i Tokstan?!?!

Å det är svårt för vissa att förstå att tikar sitter ner, har själv blivit utskälld för det:(

Här kör vi med gröna komposteringsbara påsar, himla bra. Gratis är dom oxå, det gillar jag:) Det går ju åt en hel del....

Kramis

2010-03-12 @ 21:23:55
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0