"Heldag" med Elisabet & våra sheltisar

Klockan 11 hämtade Elisabet mig & tjejligan, vi styrde färden mot Torekällbergets parkering. Våran plan var att bara gå runt till/på/runt stan. Självklart blev det även en Pleska till lunch, TACK Elisabet för det!!!

Men, men vi började alltså uppe vid Torekällberget & gick sedan ner till stan via bussgatan/stationen för där rör det sig mycket folk & så var det många bussar. Mina hundar är ju vana men Elisabets behövde tränas.....Å mkt träning blev det, för av ngn anledning så är det mkt folk i rörelse mest hela dagarna i centrum?!? Ja,ja,ja bra för oss & våran "träningsplan".

Men i bland undrade nog mina vad vi gjorde:)

Många ville faktiskt hälsa & det gillas ju, socialträning kallas det visst:)

Efter att ha traskat runt så var det dax för lunch, dvs Pleska. Den tog vi med oss till Maren där vi slog oss ner i SOLEN!!!
Vi satt ganska länge & bara NJÖT & pratade så klart.....Verkligen ro för själen att bara sitta & njuta i trevligt sällskap:)

Men titt som tätt så fick Trizz löpryck & skulle busa med Kola, inte så kul när vi nästan satt på kanten till Maren & vattnet.....Men det var väl hennes hormoner som poppade till då & då, tyvärr innehöll dom en del skall oxå grrr....
Sindie tyckte nog det var ganska skönt att få en paus likaså Breeze hon la sig rakt ner på snön i SOLEN!
Sedan gick vi tillbaka via Dalparken upp till Torekällberget igen. Nu var Sindie liiite seg men hon kämpade på...

Kollade på klockan & vi hade socialtränat både oss & hundarna i 3 timmar, kanoners!!! Nu kan jag lämna dom med gott samvete, för dom lär sova tills jag kommer hem i kväll:)

TACK Elisabet för trevligt sällskap, god lunch & mkt prat!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0