En löptik & En hane hmmmm

Ja Trizz löper ju för fullt:) Väntar nu bara på att Breeze ska sätta i gång, men det blir väl lagom till första agilitytävlingen suck....

Mille bor numera bakom galler, här ska INGET hända!!! Trizz är fortfarande inte intresserad utav honom , men oj,oj,oj det kan ändras snabbt! Breeze har tagit på sig ansvaret att tukta honom & i bland så räcker det med att hon lyfter läppen åt Mille. Men eftersom att han är liiite trög i så åker han på riktigt med däng av henne när han inte fattar vad hon menar. Eller kankse inte vill fatta, driften tar liksom över. Men då är Breeze där på en gång & PANG!

Stuntals så har nog Trizz det lite jobbigt, hon gnäller en hel del & vill bara ut. Väl ute så bara luktar hon & så ÄTER hon allt jäkla skit hon kan komma åt grrrr, gillar jag inte! Men det är klart hon har ätit ca 5 kulor torrfoder på 2 dagar!?!? Så i går inköptes frysfoder, hon bara måste ju äta ngt....I morse så serverades det alltså frysfoder & självklart åt hon upp allt! Jippie:) Tyvärr kan jag inte köpa på mig det eftersom att jag bara har ett litet jäkla skitfrysfack:(
Men jag har så att hon kan få det under helgen. Domo andra fick smaka liiiite & dom blir oxå som tokiga:) Men dom får minsann äta torrfoder & det gör dom tom Mille äter trots att Trizz löper, bra tycker jag. Annars så brukar ju hanar sluta att äta men inte min Prins inte:) Jösses då kan ju någon annan ta hans mat & det är FÖRBJUDET enligt Mille....

Annars så har ligan det fortfarande tråkigt, bara vanliga tråkpromisar men så är det just nu....

I morse snöade det för fullt & det enda positiva med det var ju att jag inte såg riktigt alla jäkla skithögar som ligger överallt! Men å andra sidan så såg man ju inte heller alla rackarns isfläckarna...Men runt tog vi oss utan att falla peppar peppar....
Nu är det nämligen dax igen att gå ut i SOLEN med hela ligan:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Löptikar =) Underbart!! Mitt är över för en stund framöver...



Kram Jeanette, Femi, Sara & Mephisto

2010-03-13 @ 13:04:12
Postat av: Marie G

Visst hmmm helt underbart....En på väg in i höglöpet & en som inte ännu börjat löpa:(

Oj,oj,oj det kommer bli en jobbig tid framöver...Tur för dig att du har ditt klart för denna gång:)

Kramis

2010-03-13 @ 13:56:07
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0