En liten promis runt Udden

I Fredags, ja det är några dagar sedan:) träffades jag & Sus nere vid deras båt. Vi traksade med alla 5 hundarna runt Udden i stålande SOL! Härligt var det:)

Men...min LIGA betedde sig så rackarns illa IGEN!?!?! mest hela tiden:( Det är gamSindie som får igång dom andra med sitt JÄKLA SKÄLLANDE grr.....Skäms man eller skäms man?!?!?

Ja,ja jag hade i alla fall trevligt sällskap:)

   
Foto: Sus

   

   

   


Jag & 3 av ligamedlemmarna


Å rätt som vi gick där så stötte vi på Familjen Blomkvist med Zingo & Zigge:)

   

 

   
Sus härliga Beardis Minna

Ja tots att min Liga nästintill drev mig till vansinne så var det skönt att få gå en promis i trevligt sällskap:)
Å Tack Sus för bilderna!!

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: Hugoandrea

Nice site, welcome to my

2010-12-22 @ 10:15:28
URL: http://hugoandrea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0