Äntligen agility träning på söndag!!!

Nu jädrar ska vi äntligen träna på söndag i ridhuset. Det ska bli himla KUL!!! Det enda negativa nu är OM jag överhuvudtaget fixar att köra:( Men det funderar jag på då, nu ska jag glädjas över att det snart är söndag....

Det får bli några "lätta" kombinationer & med fokus på att Trizz ska få köra. För hennes del får det bli slalomingångar-slalom både h & v samt bakombyten. Å släpp, men det kör jag varje gång, jag vill ju ha en RACER:)

Breeze kör jag OM jag orkar.....Hon är ju betydligt mer självgående:)

Nu Önskar jag Ingela Lycka till på agilitytävlingen på lördag:) Jag håller alla tummar för att det blir pinnplockning!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh, vad roligt det där lät! Lycka till!

//Tessan

2010-03-04 @ 21:31:47
URL: http://www.priushundcenter.com
Postat av: Anonym

Är det verkligen agility för oss på söndag? På schemat står det 14/3?? Maria o Gunilla

2010-03-04 @ 22:34:42
Postat av: Anonym

Japp det är tillfället som vi missade....



Ja det ska bli så KUL att träna igen:)

2010-03-05 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0