Sista lediga dagen med ligan på landet

Ja söndag & sista lediga dagen på denna kortsemester.....

Som vanligt så var vi alla ute hela dagen:) SOLEN sken & jag tog en Breezer, gott!!! Pysslade i trädgården mest hela tiden mensjälvklart så körde jag slalomövningen med hopp före & efter. Fokus med alla var slalom, tajta svängar & så skulle jag få in några Jakko´s...Lyckades hyffsat, men jag måste träna MER!!! Hundarna var jag supernöjda med! Speciellt Mille han satte ALLA slalomingångar oavsett fart:) Gillas skarpt!!!
Han verkligen VET att han ska ta RÄTT, Breeze hon har sådan fart att liksom Går det så går det suck....Å det Går ju liksom inte alltid:(
Trizz måste bli säkrare i slalomen, måste träna mer!!! Snäva svängar tyckte jag däremot att dom fick till:)

På kvällen så simmade Breeze & Mille 3 längder var,kanoners! & Trizz fick simma 2 längder:) Det var Svenerik som fixade det för jag fixade inne hos Margareta. Skönt att komma ut & hundarna var simmade:)

Middagen avnjöts ute, det blev sill, potatis, gräslök, grädde & snapps:)



Trädgården är nu riktigt fin!

   

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0