På klubben hela kvällen för att dömma agility klass 1´s avslutning

Hela kvällen tillbringades ute mestadels på agilityplanen. Det var avslutning för agility klass 1 & jag skulle vara domare. Det var ett himla KUL gäng & alla jobbade till tusen, det gillar jag!
Efter att dom fått köra sin avslutningsbana så gav jag lite tips & råd & sedan fick dom köra banan 1 gång till.

Blev himla inspirerad av att "ha" ett sådant gäng så jag passade på:) Visst det tog lite tid men när jag väl kommer i gång så vill jag ju hemskt gärna att dom ska få med sig ngt dom kan träna på. Å nu har dom ju hela sommaren på sig....Ska bli kul att kanske få ta sig en titt på dom i höst:)

Här kommer en bild på min jobbar kollega Kristina med sin härliga Atos:)

 

Å här var det banvandring


Gudrun & Kitty som hade kursen
 

Nu vill jag oxå träna agility:)

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Kristina F

Jag och Atos tyckte också att det var jättekul igår. Känndes nästan som det var en riktig tävling. Jag tyckte att det gick bra även om matte inte hade riktigt koll på hur man skulle gå. Övning på handing tror jag att hon behöver. Tack för alla bra tips. Håller även tummarna att det blir valpar snart./Kristina och Atos

2010-06-17 @ 08:51:46
Postat av: Marie G

Ja det var himla KUL att se er live igen, det var ju ett tag sedan sist:) Japp, handlingsövning tror jag på för er alla, men det är ju så himla roligt att träna!!!

Lycka till med träningen:)

2010-06-17 @ 17:57:10
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0