Midsommarafton på landet med ligan

Som vanligt var det god mat & dryck för oss alla:) Självklart även liiite Herrgårds snapps...Å så ett lass med jordgubbar:)

  
 

Ligan fick lite blandmat, lite av vårat & så några kulor torrfoder...Alla mina hundar har ätit dåligt en tid nu?!? Vet inte riktigt varför, kanske pga värmen???

Åkte hem en sväng & då passade jag på att ta med mig alla agilityhnder, utom gungan...Så väl tillbaka sattes dom upp & så körde jag slalom-hopp-däck. Trizz kändes lite ofokuserad, kanske för att jag var det?!?! Antagligen....Breeze var supertaggad:) Mille körde jag inte alls i dag...
Höll inte på så längde men jag körde Trizz tills jag kände mig nöjd då la jag av...Även Sindie fick köra ett hopp på ca 10 cm & slalom. Hon var överlycklig att få köra, min lilla gamla stjärna:)

Tog med mig hela ligan till bryggan vid Margareta, eller Sindie fick stanna "hemma". Men dom andra fick bada dvs simma 2 gg/var utmed bryggan. Trizz hoppade i en xtra gång så hon simmade alltså 3 längder:)
Mille däremot trodde nog att han skulle  drunkna:( Men när Anders hoppade i simmade Mille till honom & förbi?!? Ja, Mille lugnade ner sig & simmade riktigt bra till slut. Men upp via bryggan skulle han...Tjejerna simmade till stranden & tog den vägen upp.
Efter simningen blev det race på hennes stora gräsmatta....

  
  

   

  

  

  


SOLEN har varit framme hela dagen & det har varit varmt:) Mille diggar inte när det är så himla varmt, han har lite för mkt päls för det...Men han hittar sina platser där det är ngt svalare, för ute har vi varit hela dagen, härligt!!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0