Lite bilder på hela Sheltieligan 8 juni 2010

Här kommer lite gott & blandade bilder på min härliga "Liga":)

 
Världens BÄSTA Sindie:)

 

 
Jag tror min gamla dam njuter av livet:)

  

   

Å så min Prins Milloo:)
   

  

Å så Bästa Trizz:)
  

   

   

   

  
  
  
 

 Bryter av med lite syrenbilder...
  

Lite bilder på ligan tillsammans


Trizz, Sindie & Breeze


Sindie & Breeze

  
Tjejerna & Milloo:)

   
Trizz & Breeze

   

Det var lite bilder på hela min härliga "liga".

I morse när jag var ute med dom på morgonpromisen så plockade jag krypande fästingar på löpande band:( Nåja det var "bara" 6 stycken som plockades men det är 6 stycken för många!!!! Kan inte njuta av sommaren till fullo då dessa jäkla hemska djur förpestar min tillvaro:( Nä Tacka vet jag hösten & vintern OM den är som den underbara vintern vi just fått njuta av:) Men hundarna gillar ju sommaren så jag får väl bita ihop....
Hoppas att ni andra kan njuta av sommaren!

Njut av era hundar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Härliga bilder på hundarna. Såg på inlägget innan att hon är rätt rund nu Breeze, va spännade nu är det nte långt kvar!

Ha det bra!

2010-06-09 @ 17:02:37
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar, ja nu är hon rund:) Känns lite overkligt att det snart är dax.....

Ha det gott!

2010-06-09 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0