Fortfarande lugnt?!?!

Eller jag är inte direkt lugn, börjar faktiskt känna av lite stress av att det är sååå lugnt:(
För även denne morgon låg tempen kring 38 grader....Så det blir inga kungliga valpar här inte....

Så det blev en promis på 1 timme med hela ligan, så skönt att börja dagen med tidig uppgång, SOL & en hundpromis:)

Nästan så att jag packar väskan & åker upp & sätter mig på en campingstol viftandes med en svensk flagga för vår blivande drottning. Men nä, jag stannar hemma & VÄNTAR & VÄNTAR!!! När jag i stället kunde vara i Karlstad & kollat SM i agility....Jag, jösses hur man prioriterar ha,ha,ha... 

KUNGLIGT HISTORISKT BRÖLLOP




ELLER SM I AGILITY & LYDNAD?????



Kommentarer
Postat av: Carina

Ja inget är som väntans tider!

Då kanske vi kan gå till fiket på min jourvecka efter midsommar?

Ha en bra dag

2010-06-19 @ 10:11:27
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Håller med, gillar inte att vänta & vänta....

Säger aldrig nej till en promis:)

Ha det gott

2010-06-19 @ 10:46:35
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0