En rapport om Breeze

Nu är det "bara" ca 17 dygn kvar.....Breeze lunkar bara på, inga race. Nu på morgonen åt hon bara några kulor, ca ½ dl. Trizz däremot ÅT:)
Breeze vill mest bara gosa & bli pillad på....Nu vill hon mest ligga på golvet, det är väl svalast där. För annars så vill hon ju bara ligga i sängen.

Plockade en fästing på henne i går:( Men jag får nog vara glad för att det BARA var en, peppar peppar men ännu har inte det kommit ngn anstormning. Men den kommer, usch!!!
Det VÄRSTA är att JAG hade en liten jäkla fästing som jag kände kröp men den han precis sätta sig innan jag fick tag i den jä.eln!!!!
Nä nu blir det till att hålla sig på gångvägarna!!! Gräset växer ju så det knakar....LÄNGTAR tillbaka till den UNDERBARA VINTERN vi hade!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0