Det blev inga valpar denna gång....

Tyvärr så verkar det helt som om Breeze är tom:( Inge kul alls men det var väl inte meningen att hon skulle ha några valpar denna gång....

Hon visade ju verkligen alla tecken på att vara dräktig men så för någon vecka sedan tyckte jag att hon förändrades!?!? Från att ha visat alla tecken så blev hon nästan som vanligt, konstigt men dräktiga tikar kan ju bete sig "konstigt". Så jag blev väl inte direkt orolig över det....Däremot så har jag hela tiden haft en känsla av att det inte skulle bli något. Kändes liksom inte som förra gången....Har ju i alla mina inlägg skrivit OM & så har jag kännt hela tiden. Men självklart har jag verkligen hoppats att det skulle bli ett gäng valpar:) Har ju varit sååå valpsugen & det lär väl sitta i trots att Breeze nu då inte fick några....

Visst än kan väl 1 valp poppa ut, men då är det troligen ngt som gått fel & ser man på Breeze så verkar hon helt OK. Tempen ligger på kring 38 grader, hon äter & rör sig som vanligt. Har inga flytningar ja hon är helt enkelt som "vanligt"...
Självklart kommer jag även dom kommande dagarna ha full koll på henne OM det skulle vara ngt galet....

TACK Alla som pushat mig under den här tiden!

TACK Alla ni som visat intresse av en valp efter min Breeze!!! Hoppas att ni hittar eran drömvalp.....


Nu får jag ta nya tag & planera om, visst känns det deppigt nu men...jag får väl para henne nästa år igen.

Nu måste hela ligan motioneras så snart ser ni nog Breeze på agilitybanorna igen:) Så se upp ni som tävlar i medium snart ser ni min racer på pallen!!!! OM nu snälla Birgitta vill tävla henne vill säga...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen vad trist!!!

Som man har väntat på valpar....

Bättre Lycka nästa gång, men det är tungt det förstår jag.



Taito haltar igen så deppläget är med oss....



Kram Lotta med Lapparna

2010-06-22 @ 07:22:36
URL: http://anncha0117.spcaes.live.com
Postat av: Eva

Hej Marie o sheltieligan

Tråkigt, extra klapp och godis till Breeze och

kram till dig.

Eva o Leffe

2010-06-22 @ 08:42:22
Postat av: Marie G

Tackar, ja det är ju liiite deppigt här men men...Jag var ju så valpsugen.

Men usch inge bra att Taito haltar igen:( Hoppas verkligen att han snabbt blir bra igen:)

Ge era vovvar en godbit från mig & Sheltieligan

Kramisar

2010-06-22 @ 15:57:47
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0