Breeze lunkar på

I går kväll så traskade jag & tjejerna ner till Ragnhildsborg, kvällen var ju helt underbar så då lunkade vi i väg. För det går inte fort för Breeze:) Trizz försöker få igång henne då & då & visst en kort rusning kan det bli men inget mer....Men promisarna går helt i hennes tempo, för röra på sig måste hon ju.

Passade på att titta in i "Två rum & kök", visste ju vilken studentpresent jag skulle köpa så nu är det fixat. Vi pratade ganska länge medans hundarna slappade på altanen. Breeze la sig ner & där låg hon:) Trizz blev däremot ngt otålig efter ett tag. Men det är BRA träning för henne & "bara vara".

Sedan traskade vi lugnt hemåt. Det var ju nästan så att man inte ville gå in....Men allt som allt så hade vi varit ute i 2 timmar & 15 minuter.

Bägge tjejerna åt på kvällen:) I kväll blir det dock frysfoder, speciellt Trizz måste ju få i sig MER...

Tyvärr så fick jag så klart plocka några fästingar på tjejerna:( Inge kul alls...Längtar till hösten!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan MArie och ligan.

Har knappat vågat kolla din blogg, ifall vovva blivit sjuka....

Men det verkar som om det inte vart nån hosta för er.....

Åååhhhh vad jag blir lättad.

Här är vi ff i karantän, och bara kortprommisar, men snart skall vi vara ute på banan igen...



Lycka till med Breezan fisan nu, vad spännande det är.



Kramar

Lotta med Lapparna.

2010-06-04 @ 08:50:34
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Hejsan, KUL att höra från dig:)

Ja mina har inga symptom som tur är, jippie får man väl säga....

Snart är det DAX, såå spännande!!!

Kramisar

2010-06-04 @ 09:04:56
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0