Bara en vanlig varm & solig dag

När det är så här varmt orkar verken jag eller ligan göra ngt...Då är det helt OK att åka till jobbet. Ligan sover nog hela tiden jag är borta. Det blev bara kortisar både på morgonen & eftermiddagen. Men på senkvällen vid sisådär kl 22 då gick vi på promis. Himla skönt var det & vi mötte nästan inga hundekipage:) Så ligan fick gå lös hela rundan.....Några harar stötte vi på men ligan bryr sig inte, gillas av mig!
Vi gick inte fort för kroppen ville helst stanna hemma:( Men hundarna bara måste ju ut! Kändes bra när vi väl var hemma att dom faktiskt fått sig en rejäl promis. Själv får jag väl knapra ett piller eller två:(

Hoppas bara att jag kan vara med på Fart kvällen med Trizz......

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det är alltid trevligt med sällskap, säg bara till så tar vi en promis igen.

Ja, jag vet att det bara är att träna på, men ibland känns det tungt när det känns som inget hänt och de vi tränat är som borta.

2010-07-02 @ 10:51:13
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Håller med om att det kommer perioder när allt känns tröstlöst:( Men det brukar alltid vända, men visst det är himla jobbigt under tiden...

Nu får vi njuta av helgen!

Kramisar

2010-07-02 @ 17:47:26
Postat av: Lotta

Solen värmer och helar. Lapparna är helt slut i värmen, men skönt är det.

Hoppas vi kan ses snart oh ta en prommis.



Kramar i massor

Lotta med Lapparna

2010-07-04 @ 00:28:01
URL: http://anncha0117.spacs.live.com
Postat av: Marie G

Ja solen tar verklign ut oss alla:) Ska snart i väg & simma ligan...Känns bra att dom får röra sig ialla fall:)

JA vi måste träffas snart å ta en promis:)

Kramisar från Marie & Ligan

2010-07-04 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0