Dåligt med uppdatering på bloggen men...

Det händer inte så mycket i mina hundars liv eller i mitt just nu....Visst i helgen när jag var på landet så simmade ligan varje kväll, ett par min per hund. När dom som Mille & Trizz bara hoppade i, ja då fick dom simma "fritt". Annars så hade Breeze & Mille flytväst & jag var med ut i vattnet & "höll" i dom. Jobbigt värre för hundarna, jag blev mest blöt:)
Sindie fick simma en gång & då ca 6 meter. Men hon gillar oxå att simma:)

För övrigt så har det ju varit HETT & SOLIGT & då har jag bara slappat....Hundarna har fått gå helt fria in & ut som dom har velat hela tiden. Jag har mest som sagt var slappat ute i en solstol:) Inte en chans att jag tränat hundar:)
Eftersom att grannen sa till mig i torsdags att mina hundar skällt när jag var på jobbet, shit:( Så beslutade jag mig för att lämna kvar hela ligan på landet....Jobbar ju ytterligare den här & nästa vecka så då tog jag det säkra före det osäkra & lät dom vara kvar. Nu kan jag tänka mig att dom skällde för att jag dels har öppet ut & för att samma granne hade besök av ett gäng barnbarn som hade sin plask pool precis nedanför min lägenhet?!?! Hmmm Kan tänka mig att det satte i gång mina hundar, men å andra sidan så ska dom trots det INTE skälla:( Jävla skit rent utsagt:( Ja så då blev det alltså att dom fick stanna kvar på landet....
Måste erkänna att det är skönt att vara helt hundfri!!! För ett tag i alla fall.....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0