Ännu en långpromis

Usch vad man lätt blir seg....kan det bero på att man har semester & att man kanske behöver slappa?!?! Jag kör på den teorin:)

Men snart så ska vi återigen traska i väg på en långpromis med hundarna. Har precis knaprat lite piller så att jag kan traska med....Ska oxå kanske "ladda" med en hembakad blåbärsmuffin´s....Den går man ju lätt bort & det är ju semester.
Förhoppningsvis blir vi borta några timmar & det ser ut som om vi skulle klara oss för regn..



Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Marie Mattsson

Ett tack för att du uppmärksammade mig och Gäspa i SHKs gästbok.

Det går inte att filma jaktprover, så nära är varken jag eller fotograf. Detta är svåra grejor ha ha ha

2010-07-26 @ 16:28:01
Postat av: Marie G

Jag är snäll mot mina härliga hundvänner, det vet du väl:)

Ja,men synd i alla fall......

Kramis

2010-07-26 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0