Världens bästa Sindie 12 år!!!

Hipp Hipp Hurra för min Sindie som blev 12 år i går den 24/1!!!!!



Ja då var det dax för världens allra allra BÄSTA Sindie att bli 12 år! Känns ju nästan:) som om det var i går jag hämtade hem henne.....Dagen tillbringade hon som vanligt på landet, men nu i veckan kommer HON hem!!!! Japp, det var länge sedan hon var "hemma" men nu kommer Zerox upp & ska bo där ett tag så då får hon flytta hem...
Även Mille min Prins kommer hem:)

Det tråkiga med hennes dag var att hon haltade på ena fram?!?! Har ingen aning om vad det kan vara men hon får ta det xtra lugnt. Jag får kolla igenom henne när hon kommer hem. Antagligen har hon sträckt sig när hon racar ut med Mille eller när hon hoppat ner från sängen. Lilltjejen, inge kul alls:(

Men som vanligt hmmm så fick hon gottimat med sås & kött, men det kan så vara när man fyller år!



Sindie är verkligen en drömhund & hon är min:) Nu får jag njuta av dom år hon förhoppningsvis har kvar....Man får bara hoppas att dom inte går så himla fort...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0