Slappardag på landet

Eftersom att hundarna verkligen fick jobba på långpromisen i fredags så tyckte jag att dom skulle få ta det lugnt i lördags...Ja,ja JAG med för den delen:) Det var riktigt skönt att bara vara & slappa....Tror nog att även hundarna tyckte att det var helt OK! Eller kanske inte men men dom ser inte ut att tycka livet är alltför pestigt:)

   
Trizz

   

   
Milloo

 

   
Breeze
 

Det var alltså en dag i lugnets tecken, så skönt:) Dom dagarna behövs oxå....
Nu är ju ALLA mina hundar hemma...Härligt måste jag säga:) Tyvärr så haltar Sindie fortfarande lite till & från:( Så för hennes del blir det inga långa promisar eller inga alls igentligen. Hon får nöja sig med att traska runt området. Inte får hon gå i trappan heller, jag får bära henne. Då känner jag att hon är lite väl tung/rund....Så nu när hon kommer vara hemma i en månad så kommer hon att få ngt mindre att äta. Så kanske hon är fin igen om en månad eller så..

Det VÄRSTA jag vet är ju FETA hundar:( Det gillar jag inte alls....Dom har ju liksom inget val, Sindie äter ju det hon får & gärna lite till, dvs dom andras mat om man inte har koll. Det blir nog till att köpa osockrade rispuffar för att fylla ut magen på henne. Annars blir hon alldeles för hungrig, hon vet minsann hur mkt mat hon VILL ha:) Lite av ett problem, typ som för hennes matte är ju att det är så jäkla svårt om man INTE kan motionera som man vill:( Det var ju det där med en frisk kropp, tyvärr så saknar ju både jag & Sindie det:( Suck... Men som sagt det är bara att gilla läget...Igen

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Steinsigrun

Really great site man!!

2011-07-01 @ 11:04:53
URL: http://steinsigrun.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0