Rapport från landet

Måste erkänna att det känns ganska tomt att inte ha hundarna hemma.....Vädret är ju underbart & då skulle det sitta fin fint med en långis men MED hundarna:) Å eftersom att dom är på landet & jag inte går utan dom:) så kan jag slappa vidare tills det är dax att traska till jobbet:(

Men enligt rapport så har alla hundarna det bra & Breeze var nog allt lite trött efter tävlingen i Kista..Nu hoppas jag bara att dom får sig en skidtur eller promis:)

Trizz min lilla ängel hon ÄTER fortfarande sin mat:) Hon är bara lite svårstartad men det gör inget så länge hon ÄTER....


Trizz


Breeze under en Mannekänguppvisning för några år sedan.

Bilden kom med i LT. Kan lova att hon inte gick ett steg i overallen:) Men fotografen sa att han
aldrig fotat en sååå duktig hund tidigare:) Jag klädde på henne & ställde upp henne & där stod hon tills han var klar.
Under själva mannekäng uppvisningen hade hon på sig en läcker lila cape & den kunde hon gå i.
Den här bilden sitter på kylskåpet på landet.

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: Anki

Nu vart jag nyfiken, vad ger du Trizz för mat?

jag har också en som är svårflirtad när det gäller hundmat ( har snart provat allt) så det kanske kan va nåt för henne,

hennes favoritföda är kokt lever, kokt skinka och gurkbitar !!!!

//Anki

2010-01-05 @ 09:00:21
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha jag har oxå testat ALLT!!! Men så fick jag tips på mässan om Bento Kronen & det åt hon. Men jag vill ju gärna ha alla hundar på samma foder så efter att ha blandat det gamla(som hon helt ratade) med Bento(som hon åt) så tog jag succesivt bort Benton & se då åt hon Eukanuban!!! Så nu äter hon Eukanuban:)

2010-01-05 @ 10:52:45
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0