Nu är vi friska!

Jösses vilken pärs det var! En som bodde på toan & en som bara skulle ut suck...Men nu är det ÖVER & jag är så attans glad för det!
Men gladast är nog Trizz som äntligen fått ett normalt liv igen:) Hon har nog tyckt att livet varit väl tråkigt den här tiden....

Tyvärr så tappar man ju ork suck....men i dag var jag faktiskt ute med tjejerna i 1 timme & 30 minuter. Snacka om att dom eller i alla fall Trizz SPRANG precis överallt:) Själv var jag helt slut när jag kom hem....Men vad gör man inte för sina hundar?!

Måste ju får upp flåset till på söndag då är det ju våran tur att träna agility i ridhuset:) Har försökt att träna lite förberedande nu sedan sist, bla så har jag tränat starter: Har ställt upp dom-hetsat lite-slängt en leksak/kotte rakt fram-sagt släppordet-sedan racat(ha,ha,ha) för att se vem utav oss som hinner först. Ni kan ju gissa att det INTE var jag, men meningen med övningen var att få taggade hundar som bara väntar på att få starta i rasande tempo!

För jag vill ha hundar med DRIV & VILJA ATT VINNA! För det vill jag, vinna alltså!

Man tävlar väl för att man VILL VINNA!?!? Sedan om man inte gör det är det ju inte hela världen, det är bara att träna vidare & komma igen. Med målsättningen att VINNA!!!!
TUR att jag har Breeze, hon tävlar minsann för att VINNA:) En riktig agility racer!!!! Å nu vill jag att även Trizz ska ha DET, drivet alltså att vilja VINNA & köra agility så attans fort det bara går!!!

Nu måste jag jobba....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad skönt att ni äntligen är friska. Håll er friska nu hädanefter.

Grattis till Sindie från oss.



Lotta med lapparna

2010-01-26 @ 20:38:02
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Marie G

Ja äntligen......

Promis ngn dag???

Kramis

2010-01-27 @ 14:53:39
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0