Milloo 4 år!

Ett JÄTTEGRATTIS BEN till MILLOO som fyller 4 år i dag!!!

GRATTIS även till Mimosa, Millie & Mozart!


Milloo:)


Milloo & Mozart



   



Ja jösses vad åren går fort, det känns ju inte alls länge sedan Milloo kom in i mitt liv. Kan kanske bero på att man själv bara blir yngre & yngre:)

Han skulle ju bara vara hemma hos oss under påsken för socialträning men vistelsen förlängdes hela tiden & till slut blev han kvar.....

TACK Lena för världens BÄSTA Milloo!!!

Milloo är en helt underbar hund!!! Har nog aldrig träffat en mer "gosig" hund, han bara älskar att bli kliad & gosad med:) Han går oxå bra med alla hundar men visst har han "koll" när hans tjejer är med.....
Sedan är han en otroligt duktig viltspårhund & min förhoppning är att han ska få gå några öppenspår under året.
Sedan vore det ju kul om han kunde ta sista pinnen i agility klass 1:)

Men han är min klapp & kak hund, trots att han inte direkt gillar kakor:)

Han är som en sheltie ska vara(enligt mig) lyhörd (ha koll & lyssna på mig), "lugn" hmmm, social i lagom bemärkelse (han trivs bäst med mig) trygg (utom när det dundrar av "bomber", fick en smällare slängd efter sig när han var 2 år grrrr) men med driv! = Milloo:)

Milloo & dom andra hundarna är kvar på landet. Kan lova att det blir ngt gottit till Prinsen:)

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIA GRATTIS till stora fina Milloo pojken. Han är jätte jätte fin.



Kram

Lotta med Lapparna....och x-tra från Loija;0)

Postat av: Anonym

Tackar, Tackar!

Ja han är ju min Prins:)



Krya på dig så att vi snart kan ta en promis....

Kramisar

2010-01-08 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0