Mer snö!!!

Snacka om att det är underbart ute nu när det bara kommer mer & mer snö:) Jag GILLAR det skarpt!!!

 
Tjejerna utanför porten, inte skottat:)

I morse gick jag & tjejerna ut på promis tidigt, så där tidigt att det inte var plogat någonstans, jippie! Alldeles VITT & tyst, ja men hallå! Kan det bli bättre?!?! Nix enligt mig.....

 

Passade på att konditionsträna tjejerna i den djupa härliga snön:) Å dom jobbade på kan jag lova, tror att dom oxå gillade läget:) Själv var jag liiite bekväm & kastade en pinne för att få dom ut i djupsnön. Ingen leksak, har slängt "bort" alldeles för många....Men se jag TRÄNADE dom samtidigt, för i bland skulle dom sitta innan, i bland stå & vänta & så blev det självklart flera "bakombyten" innan dom fick dra...Även i dag blev det snabba starterträning. Det finns så mkt man kan göra på en promis!!!

 

Efter att ha varit ute i 1 timme & 30 minuter var det skönt att få komma hem & in:) Kan lova att mina små änglar sussade sött efteråt....

 
Trizz

På söndag är det äntligen dax för agilityträning i ridhuset:) Då kommer Tommy & "kör" med oss, ska bli himla KUL!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0