Kista mässan igen...

Då har jag åter tillbringat en låååång dag på Kista mässan & agility för largehundar.
Dagen började med att vi kom till mässan 07.25 & det bara var 1 person där?!?! ähh det skulle ju börja 08.00 eller??? Visst Birgitta hade inte kollat att det skulle börja 08.30 :( Bara gilla läget:)

Det var alltså bara att vänta & vänta....Men till slut så var det dax för Birgitta & Zingo att debutera i Hopp klass3. Kan väl säga så här att jag har nog aldrig fnittrat så mkt när jag filmat ett lopp:) Snacka om kalkonlopp:) Förlåt Birgitta men det var himla kul att se!
Men snacka om att hon & Zingo skärpte till sig i Agility lagklaseen! Jösses vilket BRA lopp!!! O fel blev det. Tyvärr så diskade sig Kjelle & Mackan medans Thomas & Sibbi gick nolla =laget diskat.

Laget kom 6:a i hopplag klassen.

Summa av dagen, nåja agility är KUL att titta på en hel dag men....det är helt klart mkt roligare att titta på mediumhundar:) Men några tips på övningar såg vi & några vill jag testa på söndag.

Fick även se flera riktiga kanonlopp bla(självklart) Annika Allers lopp ,slutade med 1 vinst & en 2:a placering. GRATTIS!!!
Även Åsa Emanuelsson & Ia´s första lopp var helt underbart att se:)

Efter denna långa dag så åkte jag ut till landet & alla hundarna:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0