Jag sjuk igen...

Det räckte INTE med att ha en sjuk Breeze som skulle ut titt som tätt:( Nix självklart åkte jag oxå på en släng av mag & kräksjukan:(
Ni kan ju tänka er hur KUl det (INTE) är att ha en hund med diarré samtidigt som man själv mer eller mindre tillbringar sin tid på toan suck....

Men Breeze är nu mkt bättre, efter denna "långa" dåliga mage....Nu äter hon små små portioner med Dietfodret uppblandat med morotspure. Hon får absolut ingenting annat eller?!? Visst i natt vaknade jag av ett mindre brak & undrade vad som hänt?!?! Det var Breeze somdragit duken med kattmaten från köksbordet!!!Så kattmaten stod på kanten samtidigt som hon smaskade i sig KATTMAT! Suck...Men jag tror inte att hon han äta så mkt för jag var snabbt uppe & ute i köket. Inte har hon bajjat av det heller pust...Det var ju min första tanke att hon skulle sätta igång med att ha diarré igen. Men peppar, peppar det håller ännu nästan 12 timmar efter kattmaten.
Nu står den säkrad på diskbänken allra längst in.

Men hon verkar mkt nöjd med Dietfodret med den uppvärmda morotspuren:) Så det fortsätter jag med. Har även fiskbullar med ris om det skulle krisa...Men det kanske får bli till mig:) NÄR det är dax för mat till mig vill säga....

Känns så himla skönt att pärsen med Breeze nu är över (hoppas jag!), snacka om att det tar på krafterna. Men kanske mkt pga av att jag själv är sjuk.....
Jag är så himla Tacksam för att jag har en helt underbar granne som ställt upp & sprungit ut med mina hundar nu när jag själv inte har haft möjlighet!

TACK Clary för all hjälp!!!!

Men som det känns nu så vågar jag i alla fall ta mig runt kvarteret med dom, alltid ngt...

Tack oxå för alla tips!
Bla från Annika R ang morotspuren, det var supersmaskigt tyckte Breeze:)
Stöttande tips & råd från Elisabet via epost
Telefonprat med Lena
Fodertips från Gudrun
Sjukahundmagar prat med Kitty

Känns SKÖNT att man har folk runtomkring sig när det behövs:)

Nä nu får det nog bli en runda till runt kvarteret....

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: nattis

Krya på er <3

2010-01-22 @ 16:42:37
URL: http://nattis.hundsida.se
Postat av: Carina och Russeltussarna

Krya på dig. Håller tummarna att det är bra med Breeze mage nu, att det bara var en elak basil!!

2010-01-22 @ 19:49:32
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men fyyy vad trist....krya på dej.



Vi hörs snart

Kram

Lotta

2010-01-23 @ 21:44:12
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Carina och Russeltussarna

Hej!

Det finns en award utmaning till dig inne hos mig.

/Carina

2010-01-25 @ 11:06:48
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, fixar den så fort min data funkar....

2010-01-25 @ 14:54:40
Postat av: Henryhelene

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:31:47
URL: http://henryhelene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0