Ingen ridhusträning i dag:(

När vi kom till ridhuset visade det sig att lydnadstävlingen som dom hade i dag, precis hade börjat med sin sista klass:( Inge KUL för det skulle troligen ta några timmar till. Så återigen för min del så var det bara att gilla läget & åka hem igen suck...
Å jag som hade sådana planer för träningen med Breeze &Trizz....Fördelen om man ser det så är att jag har så attans ont i kroppen så kanske det ändå var bra?! Att inte träna alltså...Men det tror jag inte dom andra tyckte...

Tror nog att både Breeze & Trizz var mest "besvikna". Kan lova att dom nog visste vad som komma skulle, men som aldrig kom:( Sedan när vi kom hem igen var det ju bara att packa upp träningsväskan....En liiten bit köttbulle fick dom var, även Milloo & Sindie som jag hade lämnat hemma. Tycket att det skulle bli alldeles för kallt för dom i bilen alt ridhuset. Mille hade väl i dom bästa av världar kunnat vara med & träna , men JAG fixar INTE av att köra 3 hundar:( Klarar ju knappt 2....

Fick i allafall tävlingskalendern utskriven av Ingela, TACK för den hjälpen!!!!
Så nu ska jag kolla OM/VILKA tävlingar Breeze ska tävla på...Eller kanske i samarbete med Birgitta:) Satan i gatan vad jag skulle vilja kunna köra mina egna hundar!!!!
Speciellt när jag har sådana STJÄRNOR:)

Nä, nu ätr det dax att nattpinka hundarna....Det är "bara" -17 grader brrrr....Så på med täcker på Sindie, dom andra klarar sig utan. För det blir bara en runda runt kvarteret....

Njut av era hundar! 

Kommentarer
Postat av: Kristina F

Himla otur för er när ni hade laddat inför kvällens övning. Hoppas vår grupp kan träna på söndag. Både jag och Atos behöver det.

2010-02-01 @ 12:59:57
Postat av: Marie G

Ja det är bara att gilla läget....Ska försöka ta mig dit under veckan.

2010-02-01 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0