Hundpromis

Hade bestämt "träff" med Carina & Russeltussarna i dag för en gemensam hundpromis..
Visste ju inte om jag överhuvudtaget skulle orka gå men, men det är bara att bita ihop. Hundarna behövde verkligen få röra på sig...

Vi gick Ragnhildsborgsrundan i väldigt lugn takt.....Tur att hundarna kunde raca, man verkligen såg att dom gillade läget:)
Mina tjejer var riktigt busiga & försökte med alla medel få igång Krita men hon var mer intresserad av kråkorna:)

Det blev en trevlig promis men jösses vad slut jag var när vi väl var hemma suck... Nu blir det lite piller & sängen! Men tjejrna har ju verkligen fått sitt så då kan jag bädda ner mig igen med gott samvete:) + huvudvärk:(

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får krya på dig. Esberitox och Kan jang är bra.

Samt vitamin D...som jag håller på att testa.



Mycket vila, mycket TV



Kram

Lotta med lapparna



2010-01-14 @ 17:53:34
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Tackar för tipsen!

Mkt vila & så datan:)

Kramis

2010-01-15 @ 09:37:39
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0