Breeze ska tävla agility 3/1

Ja nu är väskan packad, buren i bilen samt tassarna klippta, så kanske fästet på mattan blir OK? Tveksamt men....hoppas kan man ju alltid.

Själv så är jag ganska glad över att inte behöva plockas upp vid 06.40 tiden.....Breeze behöver ju inte vara på mässan förrän troligen vid lunch. Helt OK för mig....Det tråkiga är bara att jag missar Ingelas lopp med Tindra & Korall:( Tur att det finns filmkamera:)

I morgon, söndag så måste jag "bara" se till att alla mina hundar får sig en riktigt morgonpromis. Det är ju bara Breeze som ska med, dom andra får snällt stanna hemma. Man får ju bara ta med sig tävlande hund in på mässan.
Ganska skönt att bara bry sig om bara en hund....Dom andra får varsitt Dentasticks när vi lämnar dom.

Sedan får dom stanna på landet...Det smäller ju fortfarande hemma i Tokstan:( Å jag jobbar i veckan...

Nu ska Breeze borstas så att hon blir ännu finare:)

Sist men inte minst:

LYCKA TILL i morgon med hopp om många PINNAR

*  Ingela med Tindra & Korall
*  Birgitta med Zingo
*  BIRGITTA med BREEZE

Jag håller TUMMARNA!!!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Och jag håller tummarna stenhårt...



Lycka till



Kram Lotta med Lapparna

2010-01-03 @ 22:30:17
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Tackar, tackar! Det hjälpte:)



Kramis

2010-01-03 @ 22:51:55
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0