Åter en morgon promis hemma

Tjejerna är ju som sagt var hemma & då tycket Trizz att allt måste vara som det brukar. Dvs bara måste väcka matte tidigt för hon bara måste ju UT! Ja det var bara att gilla läget & gå upp & ut. Men det var helt OK "bara" - 8 grader ute.
Kändes däremot segt att gå här runtomkring:( Men till slut blev det Bergviksrundan. Vid Hundrastgårdden träffade vi Agneta med "Staffarna" Dino & Ebba:) Trizz det lilla monster bara skällde & skällde & till slut fick jag sätta på henne kopplet?! Hmmm hon känner ju dom men hon var väl taggad till tusen så hon bara kunde inte vara tyst:(
Tyvärr så hade dom bråttom hem så vi traskade raskt vidare.

Trizz fick nog upp ngn viltdoft & drog, Breeze hängde på! Men jag visslade & pang så vände dom & kom:) Mina små härliga hjärtan!!!! 
Slängde någar kottar i djupsnön som Breeze fick leta efter. Trizz hon väntar tills Breeze hittad dom då kommer hon farande & tar dom...Man kan ju inte annat än att le...

Tjatigt, tjatigt ja,ja men det var himla härligt med en promis, vi var ute i ca 1 timme. Tyvärr blir det ingen skidåkning i dag:( Man är ju tillbaka till verkligenheten eller vad man nu ska kalla det...
Annars så är ju vädret helt perfekt, lagom kallt, massor av snö & en SOl som skiner!!!! Å så ska jag jobba:( Snacka om att inte ha flax....

Ngn som kanske vill hänga på en promis ngn dag?

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina och Russeltussarna

Hej, om det gäller kvällstid, kan jag bara torsdag denna vecka. Har jour mån-ons-fre-sön och så börjar ridningen på tis, Fullt upp.

Ha det bra

2010-01-11 @ 13:16:19
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan,

Vi kanske kan gå på dagen om du har hundarna hemma?

Ha e´gott hälsar Marie nu med 2 hundar hemma:)

2010-01-11 @ 15:00:32
Postat av: Carina och Russeltussarna

japp hundarna är hemma med mig. Vilken dag hade du tänkt?

2010-01-12 @ 10:04:42
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Onsdag eller torsdag fm? Skickar ett mail..

2010-01-12 @ 11:22:12
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0