Ännu en promis

Snacka om att man har lite dålig fantasi när det gäller vart man ska gå suck...Så det blev samma runda som i går dvs Bergviksrundan.

-10 grader men helt OK:) Tjejerna verkade inte alls bry sig om "kylan", själv så var jag ju ordentligt klädd...



Körde lite tappa-leta min vante, ngt som Breeze gillar skarpt! Hon tycker nog att hon har en riktigt slarvmatte:)

Breeze "jagade" även en ekorre som hoppade från träd till träd, jösses snacka om att hon blir taggad av att inte komma i fatt:) Trizz däremot hon kommer nog bli en kanonspårhund suck....Hon gick mest med nosen i backen & vips så drog hon:( Men hon kommer som tur är så fort jag visslar:)

Det blev även en hel del klättring, leta kotte/pinne i djupsnön & som vanligt bära-sparka "iskokka"....Så tjejerna har verkligen fått jobba med sin kondition/styrka, mkt bra! Jag själv då? jodå, det är ju "bara" att bita ihop:(

Passade även på att köra lite blindbyten med båda tjejerna:) Jajjamensan jag har TRÄNAT!!!Inte mkt men några gånger är fler än inga:) Kändes kanska OK! Men visst, jag behöver TRÄNA mera....
Det är ju bara fantasin som sätter stopp:) Det finns ju hur många tillfällen som helst under en helt vanlig promis att jobba bla med blindbyten....

Någon som har TIPS på vad man kan göra under en promis???

Snart är det dax för tjejernas pinkrunda innan det är dax för mig att traska till jobbet....

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0