Trizz

Grundsten´s Bästa Trizz "Trizz" 

             




Regnr: S36729/2008

Född: 2008-04-06

E: PM Quality´s Born Decent

U: LP1 (V) Honeybrook Caribbean Mermaid "Breeze"

Färg: BLM

Stl: Small

Vikt: 4.5 kg vid 22 månader 

Ögon: UA

Övrigt: Egen uppfödning från min första kull.

Meriter: Hoppas jag kommer....

Trizz behöll jag från min allra första kull...Min plan var inte att behålla ngn men, så blev det en tik & hon var blå. Så efter mkt funderingar så behöll jag henne. Hon är en riktig racer i allt hon gör & jag tror att hon kommer att bli en underbar agilityhund.

Har från första början tränat henne i att bli en social & trevlig liten tjej. Hon har som sin mamma ett hett temperament men det tycker jag bara är bra. Trizz är inte så värst intresserad av andra männsikor, hon bara bryr sig inte. Trizz tränar jag i dom förberedande grunderna i agility & min förhoppning är ju att hon ska bli en agilitystjärna! Hon har ett otroligt driv & sug på hinder & är så rolig att jobba med. Säcken är favvohindret...Men även med Trizz så är det ju jag som i framtiden är den som sätter käppar i hjulet för henne i framgångens glans. För jag tror att hon kommer att glänsa......

Trizz har även fått gå ett par viltspår & det tyckte hon var KUL! Så målet är ju då att även få henne godkänd i anlagsklassen.

Hon ska även meriteras i lydnad men det får ta den tid det tar....

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Marie

Kullen föddes den 6/4. Kram / Eva o Leffe

2010-02-07 @ 18:23:41
Postat av: Marie G

Hejsan, Tur att du har koll:) Det är ju Breeze som är född den 16 men i mars...Ska ändra det.

Kramisar

2010-02-08 @ 08:29:52
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0