Trizz löper INTE:(

Äntligen så har Trizz börjat löpa!!!  FALSKT ALARM!!! Hmmmm

Problemet nu är bara vad gör jag med Milloo??? Hmmm, har ju inga dörrar att stänga/låsa & kompostgaller funkar så länge jag är hemma. Men INTE när jag är på jobbet suck....



Men då är det TUR att man har snälla grannar:) Så nu när jag jobbar så kommer jag lämna Trizz till Clary.

Å nej, jag ska inte para henne.....



Nä nu väntar jag bara på att Breeze ska börja löpa, vore ju kanoners om hon kunde komma i gång NU! Annars får Milloo ha löptikar i näsan länge.....Men jag tror inte att han klagar:)


Milloo trivs bäst precis innan för dörren.


Sindie har ngt gott i munnen...

   
Sindie


Breeze

Njut av era hundar!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0