Tips på bra underlägg

Kikade in på Tessans webbshop som jag tipsat om tidigare. Å vad får jag se?!?! "Mitt" inte exakt likadant men nästan JÄTTEBRAIGA underlägg!!! Har nog haft mitt i minst 10 år om inte längre & det är verkligen jättebra!!! Har sökt efter ett till men inte lyckats hitta ngt, men nu så finns det på: http://priushundcenter.com//?id=219

Har ju inte som sagt exakt just detta hemma men nu bara måste jag ha ett till, ja inte till mig men till hundarna på landet. Underlägget har som en kant i tjockt gummi runt om så det blir inte blött på golvet. Slabbar hundarna runt vattenskålen så stannar det på underlägget, fiffigt till tusen:)

Mitt håller fortfarande trots att alla mina hundar haft det & så är det väl diskat. Å så håller det sig verkligen på plats, ja som ni hör så är det enligt mig ett bra inköp:)
För som det ser ut på bild så är det liknande det som jag har....


Bilden är "lånad" från Prius Hundcenters webbshop. Adress se ovan

Bara ett litet tips:)

Njut av era hundar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0