Rackarns hund

I dag när jag kom hem från jobbet så låg det en foderpåse på golvet?!? Shit nu hade Breeze återigen varit i farten:( Vet inte varför jag allt som oftast glömmer stoppa undan dessa foderpåsar/säckar utom räckhåll för henne suck....Men jag hoppas väl att hon någongång INTE ska slita upp säcken...Jösses vad svårdresserad JAG är:(

Ja så då får jag ju snällt finna mig i att återigen hitta en proppmätt hund när jag kommer hem...Inte "skäms" hon heller, nä hon kommer emot mig glatt slickande runt munnen & tillråga på allt så RAPAR hon grrrr. Törstig var hon oxå...

Så... INGEN MAT till henne i morgon bitti...Undrar just hur mkt hon ätit?!? Eller nä det vill jag nog inte veta.

Det jäkliga är att såret på nosen precis läkt, just precis det såret hon fick förra gången hon TAGIT sig IN i FODERTUNNAN!!!
Men inget sår denna gång, "bara" en väldigt mätt Breeze....

Trizz favvomat för tillfället är FRYSTA HUNDSKITAR:( Där tror jag inga fler kommentarer behövs....

När jag i kväll var & fikade hos grannen fick jag spader på Milloo. Han var helt övertygad om att han kommit till löptikarnas paradis?!?! Ähhhh tiken är 14 år & kastrerad?!?!? Men oj,oj,oj vad han fjäskade för henne & när hon väl kommit till ro så låg han & försökte slicka på henne hela tiden....

Nä nu är det nog snart dax att börja tänka på en annan hobby:) Kanske börja samla på böcker?! Dom kan man ju få billigt på loppis. Å på tal om böcker så har jag beställt 2 stycken på bokrean. Viltspår skulle det handla om, ngt som man kan undra OM/NÄR man återigen kan köra det???

TUR att jag har min Sindie:)

Å OM jag då har några hundar kvar?!?!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Marie!

Jag säger bara det, dessa SHELTIE!!

Matvrak är dom, jag fick ha barnlås på skåpet där jag förvarade foder, för min Sheltie Sandra öppnade skåpet och i burken och käkade foder. Men Collien Enya frågar alltid mig först om hon får äta sin egen mat :) frågar och frågar ;)) hon sitter ner och tittar på mig om hon kan få ett varsågod!

Ha det gott Marie med dina Sheltie

2010-02-18 @ 11:46:42
URL: http://www.starspangles.cybersite.se
Postat av: Kristina F

Halloj



Trodde att det bara var labbar som var matvrakar. Atos låter fodertunnan vara men hans nya grej är att käka frusen/torkad hästskit.



Kristina

2010-02-18 @ 13:20:53
Postat av: Anna

hahahahaha..förlåt, lät så roligt bara (=roligt skrivet)Kraaaam

2010-02-18 @ 13:47:23
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan Alla,

Sheltisar kan det mesta....Å jag har bara ett matvrak & det är Sindie:) Dom andra är INTE lättfödda, men tydligen så smakar allt så mkt bättre när man får ta fram det själv:) Ngt dom kanske har kvar från urhunden ha,ha,ha...

Njut av era hundar

Kramisar

2010-02-18 @ 14:26:48
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0