Promis med Agneta & "staffarna"

Agneta kom med Dino & Ebba för en gemensam hundpromis i tisdags. Jag hade med mig Breeze, Milloo & Trizz som vanligt alltså....Vi bestämde att vi skulle gå Ragnhildsborgsrundan.

Hundarna känner ju varandra så det var fullt ös redan från början. Mina hundar var lite halvgalna & bara sprang & sprang, dom gillade nog läget:) Som vanligt så är det alltid trevligt med sällskap tror att även dom 4-benta tyckte det. Jaja mänskligt tänkande men men....



Bilden är "lånad" från Agnetas blogg: http://netabloggen.bloggplatsen.se

Väl nere vid fårhagen så kom det ett par med höglöpande tik hmmmm då var det bara att koppla Milloo. Nog för att han är ganska så lydig men oj,oj vad det doftade gott! Å han som tyckte att Ebba luktade så gott fick nu verkligen känna på DOFT! Men efter ett tag så släppte jag honom & då hade han helt "glömt" löptiken & var återigen fokuserad på Ebba. Kan väl säga så här att Ebba inte tyckte att det var jobbigt....Att hon INTE löpte fattade nog inte Milloo.


Även denna bil är från Agnetas blogg.

Härligt var det i alla fall, vädret var som man blivit bortskämd med nu BRA alldeles vitt & mkt snö:)
Väl hemma så hade vi varit ute i 1 timma & 15 minuter. Bra både för mig & hundarna:)
Men....det blev buss till jobbet:(

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0