Min lediga dag

Eller lediga & lediga, jösses vad mkt man tycker man ska hinna med.....Ut med hundarna-tvätta-ut med hundarna-städa-ut med hundarna-handla-ut med hundarna ja så har dagen sett ut....
Men nu är allt tvättat & rent här hemma:) Även ALLA hundarnas fällar är tvättade, byter ju fällarna 1 gg/vecka minst så dom går ju åt. Har ju fällar på fler än ett ställe......Passade även på att tvätta några bäddar & japp mina hundara har flera bäddar:) Men så är dom ju en hel liga oxå....

Breeze passade på att SNO kattmaten medans jag var i tvättstugan grrrrr, attans hund!!! Hon drar i duken så att skålen kommer till kanten sedan kan hon stå & äta hur mkt hon vill!!! Hon fick nog i sig ca 2 dl så ingen mat till henne.....

För övrigt så har min kropp inte varit med mig riktigt så hundarna har "bara" fått vanliga tråkpromisar:( Men så blir det i bland...Men i dag ville bara Sindie in, dom andra ville gå längre, men se det blev bara ca 20 minutersrundor i dag. 

I morgon fredag åker jag & hela ligan till Lena på Honeybrook. Det är ju sheltiespecial på lördag i Vilsta & dit ska vi. Ska bli himla KUL! Får se om jag "måste" ta med mig ngn hund eller om SNÄLLA Egon vill passa dom?!?
Sedan hoppas jag att få se Leffe:) Självklart ska kameran med.....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Låter som min lediga torsdag igår!! Man är inte ledig man har bara bytt arbetsplats! Ses på söndag!

Ha en trevlig helg

önskar Tessan

2010-02-26 @ 11:49:07
URL: http://www.kennelprius.se
Postat av: Marie G

Det var rätt sagt:)

Syns i kväll hälsar Marie G

2010-02-28 @ 09:58:30
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0