Milloo

 
(V) Honeybrook Press Release "Milloo"




           



Född: 2006-01-08

Regnr: S17299/2006

E: Hillacre Hot Off The Press

U: Honeybrook The Sky Is The Limith

Färg: Sobel utan tecken

Stl: 41 cm dvs medium

Vikt: 11,8 kg

Ögon:

Meriter: Godkänt anlagstest i viltspår med max poäng & HP. Tävlar i agility & hoppklass 1. 2 pinnar i agility klass 1.

Övrigt:

Milloo kom in i familjen inför påsken 2006. Han skulle vara hos mig för att socialtränas & sedan dess är han kvar. Vi letade efter en fodervärd till honom men vi hittade ingen så....han fick bli en klapp & kakhund som inte äter kakor. Milloo är en helt underbar, gosig & mysig kille. En riktigt drömhund! Han älskar att lulla omkring & bara lukta på allt men tänder till för fullt när han kör agility. Han är inte tränad i lydnad mer än det vardagliga som man får på köpet. Milloo har godkänt anlagstest i viltspår med HP. Han är en riktig spårstjärna. Han tävlas i agility resp hopp klass 1, men målet är att han ska börja plocka pinnar & klättra i klasserna. Tävlar Milloo gör Birgitta, vilket jag verkligen uppskattar! Även i Milloo´s fall så är det jag som bromsar hans framgångar då jag inte kan göra så mkt som han har kapacitet för.

Milloo är min Prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0