Ingen agilityträning i dag heller:( & några basarfynd!

Jäkla skit men dom skulle inte vara klara med sin attans lydnadstävling förrän ca 20.30:( Det var tidigare sagt att dom skulle vara klara till 18.00 suck...Ja, ja det är bara att gilla läget.
Men i dag var jag faktiskt sugen på att träna & så hade jag ju redan packat väskan.....

Det positiva är ju att vårn grupp nu har 2 gånger till godo:) För träning kommer det att bli & vi ska kanske vara glada att det inte blev ngt. Det är ju ganska kallt.....Inte riktigt dom bästa förrutsättningarna för en bra träning så....nu kan jag ju i stället se fram emot agilityträning senare & då kanske det blivit liiite varmare?!?

I dag när Birgitta & jag stod på Barnbasaren gjorde jag ett klipp:) Hittade nämligen en "agility" tunnel för 20:-!!!

 

Passar perfekt till mina hundar & till kommande valpar:)
Köpte oxå "kompostgaller skydd" dvs barnsängsskydd för 20:-, bara ett måste för små valpar både till valphagen & som sagt till kompostgallren. Så jag var väldigt nöjd med dom båda inköpen!!!



Dom här söta små fick Trizz av snälla Birgitta:) Å ja det är JAG som tycker att dom är SÖTA....

   


Så trots inställd agilityträning så har det varit en bra dag, underbart väder, långis med hundarna, solen har visat sig, mina inköp så ja, jag är nöjd:)

Får sådana "konstiga" mail & Facebook inlägg om att jag ska sluta gilla detta underbara väder!?!? Vaddå? jag GILLAR ju det här UNDERBARA vädret & jag vill INTE ha vår riktigt ännu......
Kära vänner, gilla läget & vädret!!!! Ha,ha,ha.......

Nu är det återigen dax för en hundpromis, en lite kortare denna gång för Sindie får följa med.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0