Gemensam hundpromis

Blev det för det kom två vovvar med resp mattar:)

Vi traskade Ragnhildsborgsrundan via Udden, en jättetrevlig runda tycker jag:) Det enda som störde mig var att Trizz betedde sig rackarns illa:( Hon skällde på både Chanel & Lovis grrr....Så då kopplade jag upp henne en bit & efter det blev det lite bättre. Visst hon brukar bete sig så när det kommer nya hundar men jag tycker INTE om det:(

Annars så var det en trevlig promis:) Både 2 & 4-benta fick jobba, vilket jag ju gillar!!! Som xtra bonus så har det SNÖAT lite fint hela dagen, underbart!!!

Men som vanligt var det skönt att komma hem efter en promis på lite över 1 timme. Så nu är mitt samvete rent, för nu sussar Breeze, Milloo & Trizz gott:)

Så nu kan jag gosa med Sindie:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Önskar jag hade tid att få vara med....



Kanske vi ses på fredag nästa vecka???



Kram Lotta med Lapparna

2010-02-17 @ 20:51:02
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Marie G

Jag med:) Men vi får ta det vid tillfälle...

Vi höres vidare om nästa fredag.

Kramis

2010-02-17 @ 23:31:09
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0