Gemensam hundpromis

Japp då var det dax för veckans kanske enda gemensamma hundpromis.....Visst det var samling kl: 10.00 men kanske ngn var ledig & kunde komma?!? Tyvärr så ringde Kristina med Atos & gav "upp" ha,ha,ha...Det var ngt med att motorvägsbron var kaputt efter en loycka & att trafiken skulle ledas igenom stan.

Som tur var så kom Eva med Sacha så sällskap fick jag! Vi gick Ragnhildsborgsrundan, den tar ca 1 timme & hundarna kan vara lösa nästan hela tiden. Det gillar jag!!!
Det var bara ca -7 grader så vi sa att det nästan var "varmt".....

Mille ja, han sprang mest & luktade efter ev löptikar. Tjejerna busade med varandra & som vanligt i ett högt tempo! SJälv så fick vi oxå plumsa i djupsnö då & då, men oftast hade det gått ngn innan oss:)
Det var i alla fall otroligt vackert & då & då hördes även fåglarna!

Det var en trevlig promis för som alltid så är det ju roligt att få lite sällskap då & då.....

Nu kan jag lämna ligan hemma med gott samvete medans jag går till jobbat. OBS! GÅR till jobbet:) Men det blir nog buss hem:( Långt pass i dag.....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina F

Gav upp och gav upp dom sa faktiskt på radion att man inte skulle åka genom stan p g a av olyckan på motorvägsbron som dom faktiskt fick stänga av ända till efter lunch så det så.

Vi går gärna med en annan gång men då måste det bli kvällstid för nu måste msn ju återgå till verkligheten igen. Jobbet alltså. Vi syns där/Kristina

2010-02-23 @ 20:28:32
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha det var ju SÖDERGÅENDE, Å så har vi ju slussbron:)

Som det ser ut nu blir det nog "bara" dagtid, men snart är det nog vår...

Syns på jobbet hälsar Marie G

2010-02-23 @ 20:45:21
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Carina och Russeltussarna

Ja du kan ju säga till när det blir promenad igen, så hänger jag på om jag inte jobbar.

Ha det bra

2010-02-23 @ 21:33:37
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Jajjamensan jag hör av mig:)Nästa vecka blir det troligen ingen....

Ha det gott!

2010-02-25 @ 19:35:59
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0