Fredagsmys

Äntligen frdag & kväll så att man verkligen kan slappa i soffan:)

 
Sindie & Trizz

I morse så traksade jag med alla hundarna för att möta upp Lena. -7 var det, helt OK för min del. Sindie hade sitt tunna täcke på som tur var.....
Ja så var det det där med plogade trottoarer, eller?!?! Plogade & plogade.....Men nu är det så att det gör mig inget att man får kämpa lite, det är bara bra för kroppen. Tyvärr kanske det var lite väl tungt för Sindie:( Men det fick ta den tid det tog. Hon jobbade på bra, min gamla dam:) Men visst blev hon glad när vi till slut plockades upp....Själv hade jag kunnat gå längre:)

Hundarna "jobbade" för fullt i butiken, tjejerna med att PLOCKA allt "löst" både från golvet & lådorna hmmm. Behövs ingen middag för deras del i kväll...Milloo han jobbade på att charma alla kunder, det är min Prins det:)
Det var nog bara sista timmen som dom slappde av....Annars så bara måste dom ha koll!!!


Sindie:)

Men nu är vi hemma & vi har precis käkat kyckling. Nu sussar alla hundar gott. Själv ska jag slappa i soffan & ha lite fredagsmys:)


Millo, lite fredags seg....


Liiite godis är man väl värd till fredagsmyset:)

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0