En kvällspromis

Fick besök på kvällningen, det var Svenerik, Anders & Linnea:) Anders skulle ha träning lite senare & dom andra skulle vara kvar hos mig. Så ÄNTLIGEN har jag nu återigen ett fungerande dataskydd på virus! TACK Svenerik för det!!!!
Även duschen fixade han, kanoners!!!

Själv så blev jag så sugen på en kvällspromis, men ingen ville följa med?!?! Vad göra? Jo jag lämnade Sindie hemma, hon skulle ju få sällskap:)
Tog alltså med mig Breeze, Milloo & Trizz. Reflexvästar på & självklart var jag ordetligt klädd!!! Traskade runt Brunnsäng, en runda som tog ca 50 minuter....Jätteskönt var det både för mig & hundarna:) Dom fick gå lösa hela rundan, det är ju sådan enorma snövallar utmed vägarna så då kan dom gå lösa.

Slängde även pinne åt tjejerna så att dom skulle få jobba lite i djupsnön....Passade oxå på att själv traska lite i djupsnön. Jobbigt men nyttigt!!!

Även denna runda så var jag nog den enda hundägaren?!?! Helt otroligt igentligen eller???? Ja,ja nu kan jag med gott samvete slänga mig i soffan:) Hur många andra kan göra det:)

Imorgon är det återigen dax för gemensan hundpromis, Kristina med Atos har "lovat" att hon ska komma. Atos skulle tydligen behöva vara valpfri en stund:) 

Jo grannen vägg i vägg kollade på sin termometer innan han skulle till jobbet i morse. Klockan var då 04.45 & då hade vi -29 grader!!! Men då SOV jag:)

Njut av era hundar & DET UNDERBARA VINTERVÄDRET!!!

Kommentarer
Postat av: Ibrahimvilma

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-11-17 @ 21:06:47
URL: http://ibrahimvilma.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0