Säsongens första skidtur med ligan

Lånade bilen & drog till klubben. Vädret var ju nästan perfekt, det var dock -10 grader kunde ju ha varit ca -5....Men men SOLEN sken & det var så fint:)


Klubben november 2010




Åkte "bara" runt på området några varv med ligan springandes fritt....Känner att flåset inte riktigt finns ännu, men jag hoppas att kunna åka massor i vinter & då rackarna ska flåset upp!!!! Även på hundarna så klart...
Mille sprang som en tok precis överallt & Trizz hängde på:) Breeze, ja hon gick mesta i mina skidspår men i bland så fick hon fnatt & bara sprang...


En bild från förra säsongen

Avslutade med att ta en fika i klubbstugan:) Trots att jag skickat ut en inbjudan till att åka skidor alt gå en promis så kom ingen?!? Trodde att Södertälje var en stad med många hundägare??? Å en stad med många skiftarbetare?!? Men dom kanske aktiverar sina hundar på annat sätt under vintern, vad vet jag...

Sedan blev det en tur till Tumba Hund & Katt för att hämta mer foder till Breeze...Schmackos & Denta Stix var oxå beställda av mamma.

Nä nu är det dax för att nattpinka ligan:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0