Rapport från Leffe, 3/12 2010

TACK matte Eva för att du skickar rapporter om Världens bästa Leffe:) Så himla KUL att få....

Hej
Nu är Leffe kastrerad och har tratt runt huvudet, stackarn. Dom kikade på höfterna oxså och på bilderna såg dom ok ut, hoppas att det slutgiltiga resultatet blir ok.
Han har fått piller mot smärta, men i morse hade han ont ändå, då kommer han till mig och vill mysa tätt inpå han är så gullig.
Nu blir det korta kiss o bajs promenader, det känns lite konstigt men jag tror inte han orkar längre än så.
Kram från Eva o Leffe och lite extra smaskens till Breeze

Tror att allt blir himla bra när Leffe åter är på G! Låter ju himla BRA att höfterna ser fina ut GILLAS!!!
Hör av dig om du har lust att träna agility med oss i ridhuset ngn söndag...Vore KUL om ni kunde komma:) Lovar att visa Jaakko svängarna då...Mys nu vidare med Leffe, det ska jag göra med min liga:)
Kram från oss alla!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0