Mina planer & förhoppningar inför 2011 för Sheltieligan

Har funderat lite på kommande år....å självklart har jag trots allt förhoppningar med min liga.

Sindie: Att hon ska få hålla sig frisk & pigg, men för annars bara vara mestadels på landet & ha det bra....Hoppas givetvis på att få ha henne ytterligare ett år, min snart 13 åriga tjej:)

Breeze: Att det blir många friska & gärna blå valpar om sisådär 1 vecka:) Sedan vill jag gärna ha upp henne i hopp klass 3. Skulle vara KUL om hon kunde visa vilken stjärna hon är i klass 3. Planerar att anmäla henne till MH.

Milloo: Att han ska kunna gå Öppenklass i viltspår. Kanske att han får tävla lite mer i agility & då gärna ta sig upp i klass 2.

Trizz: Tävla MER i agility & kanske plocka pinnar & ta sig upp i klass 2. Göra anlagstest i viltspår. Även hon ska jag anmäla till MH. Kanske kanske hitta en snygg & trevlig hane till henne?!? Skulle oxå gärna vilja kunna gå ngn agility kurs med henne.....

Får se OM ngt slår in?!?

Ordspårket som jag ALLTID har i tankarna är : Att det sista som överger människan är hoppet!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja jag tycker ju så synd om henne, men det var ju bara att låta henne va! Ja de är ju inte kloka i den här stan när det kommer till smällare, suck.

Ha det bra

2011-01-01 @ 12:52:50
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Håller med:( Just därför är det SKÖNT att kunna åka till landet & slippa Tokstan....

Ha det gott!

2011-01-01 @ 13:02:06
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o hela ligan

God fortsättning på det nya året.

Jag är oxså sugen på att gå MH med Leffe, tjejen

som jag tränar blodspår med är oxså intreserad vi

får se men det vore kul.

Leffe var på pansionatet under nyår så han har än

så länge klarat sig.

Snart är det dags för Brezze, hon ser rund ut på

bilderna. ROLIGT

Kram Eva o Leffe

2011-01-02 @ 20:26:48
Postat av: Marie G

Hejsan & God fortsättning!

Alltid KUL när man gör saker med sina hundar & speciellt när ens valpköpare gör det:) Mille skötte sig kanoners under nyåret, kul!

Å nu har ju valparna kommit jippie!!!

Kram på er!

2011-01-03 @ 21:51:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0