Måndag & ännu en skidtur med ligan

Passade på att åka till klubben & Ta en skidtur med ligan när jag fick låna bilen. Det bästa med att åka på klubben är att det är helt plant, passar mig perfekt:) Men i dag var det "tösnö" vilket resulterade i att snön & div annat fastnade under mina sk vallningsfria skidor:( Men man får se det positiva i det hela & det var att jag fick "gå" med skidorna, himla bra för mitt bäcken! Kunde inte bli bättre träning! "Åkte" inte fort utan precis så där lagom:) Hundarna sprang som galna.....
Kändes helt OK att lämna dom när det sedan var dax att traska till jobbet...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Erlandida

Great Site thanks

2011-02-03 @ 11:08:41
URL: http://erlandida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0