Länk på skötseltips för din hund i vinter

Kika gärna in på följande länk där ni kan läsa om hur hunden på bästa sätt klarar vintern....Lämna gärna en kommentar eller lägg till om just Du har ngt bra tips på hur du gör för att skydda din hund under vintern!

Själv så använder jag Balsamspary/Spraybalsam på mina hundar när det är kramsnö. Funkar kanoners! Jag går inte ut utan att först ha sprayat dom....Då slipper dom jobbiga snökockor & jag slipper pilla bort dom...Å så klipper jag alla mellan tassarna, sisådär lagom långt. Gör oxå att snön har svårare att fästa.


http://pedigree.se/articles/vintern


Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej! Vart köper du Balsamspary/Spraybalsam? Kan man köpa det på en vanlig Djuraffär eller är det Apoteken som har dom?! Chanel är i stort behov nu, haha.



//Suneea

2010-12-04 @ 09:34:46
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, jag köper det på Tumba Hund & Katt i Solbo center i Tumba. Men...jag tror absolut att alla välsorterade djurbutiker har det, tex Mad´s & Djurmagazinet. Så BRA!!! Hoppas du hittar det hälsar Marie



2010-12-04 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0