Hemma med ligan igen....

VARFÖR går helgerna så fort?!?!? Hmmmm ja tog i alla fall med mig Breeze, Milloo & Trizz hem på måndag morgon. Vi blev avsläppta vig Gjuteriporten, Scania för att ta en HÄRLIG vinter promis hem:) Nere vid kanalen blåste det dock lite väl mkt kanske, men hundarna led inte. Dom sniffade nämligen efter alla kaniner som låg precis överallt....men eftersom att dom är så väluppfostrade(ha,ha,ha) så bara TITTADE dom!

Men efter att ha lämnat Värdsholmen så var det riktigt mysigt att gå utmed Kanalen med ligan....Älskar ju verkligen vintern när den är som nu, dvs massor av snö, halkfritt, lagom kallt & så rätt klädd:)

Passade på att plock på mig hundskit påsar:) Hade hela fickorna fulla....Men dom går åt speciellt när jag bara måste plocka efter andra oxå:( Hade jag dock aldrig gjort om jag varit tvungen att köpa alla skitpåsar....Så jag gör en bra insats när jag försöker hålle SKITRENT i mitt område:)

Kändes himla BRA att hundarna fått en riktig promis när det sedan var dax för mig att traska till jobbet.... 

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0