Gemensam hundpromis

Vilken TUR att Kristina med Atos kom!!! Annars hade jag ju fått gå alldeles ensam med min liga:( Förstår fortfarande INTE varför det imnte kommer flera?!? Visst, det är kväll & vinter men HALLÅÅÅÅ!!!! Hundarna måste väl ut ändå?!?!?



Ja,ja vi hade himla tur med det underbara vintervädret & så var det precis lagom kallt:) Hundarna skötte sig exemplariskt, det var väl Millr som hade lite skit i öronen då & då.....Men dom gick mestadels lösa. Det var riktigt mysigt:) Faktiskt ganska skönt att det bara var vi trots allt...
Men självklart HOPPAS jag att det kommer fler nästa gång! Håll utkik här för jag planerar att ha en hundpromis nästa vecka igen. Eller du kanske vill vara med på hundpromis maillistan? Eposta mig din epost så sätter jag upp dig...Då får du ett mail inför varje promis:)
Vi var ute i ca 1 timme & 15 minuter.

TACK Kristina med Atos för trevligt sällskap!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0