En underbart vacker vinterdag som började med en tidig morgonpromis med ligan

Oj vad det är MYSIGT att vara på landet när det är så mycket snö & så tyst GILLAS!!! Man kan mysa med hundarna & ha massor av tända ljus:) I natt hade jag "bara" Breeze & Trizz hos mig......Men självklart plockade jag med mig både Sindie & "Mille" när det var dax för morgonpromis.
Det var vitt & så tyst, mys:) Eller tyst & tyst hmmm Sindie går INTE att få tyst, har efter snart 13 år gett upp...Hon får skälla hur mycket hon vill dock tror Trizz att det även gäller henne:( Snacka om fatta noll, matte!!! Men eftersom att  Breeze INTE tog efter Sindie så hade jag ju så klart hoppats att Trizz inte heller skulle det, snacka om att det inte funkade....Ja,ja, det är bara att gilla läget...

Alla hundarna fick gå lösa men eftersom att dom så klart måste värma upp sig först innan dom får raca så fick dom hålla sig kring mig. När dom väl fick släppkommandot så blev det full ös! Trizz sprang iskogen HELA tiden & där var det verkligen DJUP SNÖ:) Men hon bra sprang & sprang, snacka om att hon verkligen motionerade sig själv på bästa sätt:) Även Mille sprnag en hel del i skogen:) Breeze & Sindie höll sig mest vid mig & jag gick faktiskt på den plogade vägen.....
När vi väl kom in mös vi alla i lillstugan med levande ljus:)

  
Lillstugan


Vintern är såååå vacker:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0