Breeze är nu inne i vecka 4

Oj vad tiden går fort! Det har nu precis gått 4 veckor sedan jag var i väg & parade henne:) Alla tecken tyder på att ngt är på G!!!! Men....det gjorde det ju även förra gången så ännu vågar jag INTE ropa hej...

Men under vecka 3 så mådde hon lite illa & kräktes några gånger....men nu äter hon som en häst OM hon fick vill säga:) Måste verkligen ha koll på henne annars så snor hon dom andras mat. Hon går på Purinas Pro Plans Lax & ris, valpfoder & det GILLAR hon skarpt! Ska väga henne i veckan för att se om hon gått upp ngt i vikt.

Så förhoppningsvis så blir det valpar kring 7/1 2011.

Är Du intresserad av en valp efter Breeze är Du välkommen att kontakta mig via e-post.
[email protected]

Det kommer bli trefärgade eller blue merle...Å jag vill självklart att ev valpar kommer till aktiva hem gärna med inriktning på agility:) Mer info finns på bloggen under Valpar, kika gärna in där...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0